Everlasting Knot Rakhi - Adjustable & Unisex
- Regular price
- Rs. 699.00
- Sale price
- Rs. 699.00
- Regular price
-
Rs. 999.00 - Unit price
- / per
Celebrate the eternal bond of siblinghood with our Everlasting Knot Rakhi, a timeless symbol of love and protection. Crafted with intricate detailing, this adjustable rakhi fits all wrist sizes comfortably, making it perfect for brothers of any age. The unisex design ensures it complements every style and personality. Whether worn during Rakhi celebrations or kept as a cherished keepsake, this rakhi represents the unbreakable connection between siblings. A meaningful gift that honors tradition while embracing modern versatility.
Base Metal :
Plating :
Pendant Size : x
Chain Size :
Stats that will make you trust us!
2 Lakh+ Orders
Positive Reviews
Everlasting Stories
Very poor service they deliver faulty rakhis
Hi, we’re sorry you received faulty rakhis and that the service fell short. Our team has already replied to your query by email. Please refer to that email, and if you still have any issue, reply on that thread or write to care@everlasting.shop and we’ll follow up right away. If the matter is resolved, we’d be grateful if you could update your review. Thank you for your feedback.
Service not good..no customer support..2 times they cancelled my order..they dint refund money..worst quality product
Hey Anchal, we’re really sorry for the inconvenience caused. Our courier partner auto-cancelled select shipments, which affected your order, but we’ve checked and your order has now been delivered. If you have any other concern, please write to us at care@everlasting.shop and we’ll assist you right away.
O HAVE NOT EVEN HOTTEN MY RAKHIS
Hey Ishita, we’re really sorry for the inconvenience caused. As per our records, your order has been delivered. If you have any concern, please write to us at care@everlasting.shop and we’ll assist you right away.
I have emailed u guys and no reply
⚠️ **DISAPPOINTING EXPERIENCE — ₹600 RAKHI**
I’m extremely disappointed with my experience with this brand.
The rakhi I purchased had an issue with the knot repeatedly opening. I was contacted only now, and your employee told me that they would send me a video showing how to fix it — which I still have NOT received.
I was also told that attempts had been made to contact me earlier, which is simply not true. But I’ll leave that aside.
What makes this worse is that because of this entire fiasco, I couldn’t even tie the rakhi to my brother properly. It completely spoiled the occasion and my mood, especially after paying **₹600** for the product.
On top of that, the rakhi is so small that I’m not even sure it will fit my brother.
Your product is advertised with the idea that the knot represents an **“everlasting relationship.”** But if the knot itself keeps opening, then what exactly is the point? 🤷🏻♀️
And when I tried to share my experience, I found that **customers cannot leave product reviews on your website, and your Instagram comments are turned off.**
So where exactly are customers supposed to share genuine feedback about their experience?
I’m posting this here because I believe customers deserve a platform to share both positive AND negative experiences.
**₹600 paid. Occasion spoiled. Product disappointing. Customer experience even more disappointing.**
I hope the brand takes this feedback seriously and works on both the product quality and customer service.